13 Haziran 2009 Cumartesi

Nedim Nalbantoglu -Takilmaca (2008)

-
"İyi çalan bir adam her yerde çalar"
"Çılgın kemancı" olarak tanınan Nedim Nalbantoğlu: "Bazılarına göre her yerde çalmamak lazım. Ben buna karşıyım. İyi çalan bir adam her yerde çalar. Ben bugün bir lokantada da çalarım, büyük bir festivalde de. Ben enstrümanımı seven adamım" İnternette çeşitli video klipler dolaşıyor "Çılgın kemancı" temalı... Çalarken dünyayla irtibatını kesen, nerede olduğunu unutan bir adam. Dünyasında bir tek kemanına yer var...
-
Albümdeki Eserler
-
1. Takilmaca Beste: Orhan Osman
2. Nihavend Sirto Beste: Nedim Nalbantoglu
3. Yagcilar Zeybegi Beste: Anonim
4. Evdokia Beste: Manos Loizos
5. 9/8 Buzuki Beste: Orhan Osman
-

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
Yasal Uyarı

TurkJazz.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde TurkJazz.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir!