20 Aralık 2013 Cuma

Fazıl Say - İlk Şarkılar (2013) Albüm Tanıtımı

Fazıl Say’ın 20 Yıl önce bestelediği Nazım Hikmet'ten Metin Altıok'a, Cemal Süreya’dan  Ömer Hayyam'a , Can Yücel’den Orhan Veli’ye, Pir Sultan Abdal’dan Muhyiddin Abdal’a..  ünlü şairlerin  dizeleri Serenad Bağcan’ın eşsiz yorumuyla  bu albümde buluştu.

 ‘Bu şairleri bestelemek benim için hep büyük bir zevk, büyük bir onur, büyük bir yaşam görevi olmuştur, şarkı albümlerim nice farklı şiir, nice farklı şairler ile devam edecektir’’  diyen Say’ın
‘İLK ŞARKILAR’ albümünde Metin Altıok'dan ‘Düşerim’ ve ‘Bu Kekre Dünyada’, Ömer Hayyam'dan 'Akılla Bir Konuşmam Oldu’, Cemal Süreya'dan 'Dört Mevsim', Can Yücel'den 'Sardunyaya Ağıt', Pir Sultan Abdal'dan 'Sordum Sarı Çiğdeme', Orhan Veli'den ‘Efkarlanırım’ ve ‘İstanbul'u Dinliyorum’, Nazım Hikmet'ten ‘Memleketim’ ve Muhyiddin Abdal'dan 'İnsan İnsan' şiirleri yer alıyor.
Bu Albümde Fazıl Say'a Bülent Evcil, Aykut Köselerli, Çağ Erçağ, Hakan Güngör ve Pelin Halkacı Akın enstrümanları ile eşlik ettiler. Ayrıca, Muhyiddin Abdal’ın İnsan İnsan adlı şiirine Güvenç Dağüstün, Selva Erdener, Cem Adrian ve Burcu Uyar sesleriyle renk kattılar.
Albümde yer alan eserler;
1-  Düşerim / Metin Altıok
2-  Akılla Bir Konuşmam Oldu  / Ömer Hayyam
3-  Dört Mevsim / Cemal Süreyya
4-  Bu Kekre Dünyada  / Metin Altıok
5-  Sardunyaya Ağıt  /  Can Yücel
6-  Sordum Sarı Çiğdeme / Pir Sultan Abdal
7-  Efkârlanırım /  Orhan Veli
8-  İstanbul'u Dinliyorum /  Orhan Veli
9-  Memleketim /  Nazım Hikmet
10-  İnsan İnsan /  Muhyiddin Abdal

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
Yasal Uyarı

TurkJazz.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde TurkJazz.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir!