17 Eylül 2009 Perşembe

Gülderen Erdoğmuş - Her Şey Altüst (2004)


Nazire Dedeman'ın şiirleri, soprano Gülderen Erdoğmuş'un (üstte) sesiyle hayat buldu. DMC etiketiyle piyasaya çıkan 'Her Şey Altüst' adlı albümün aranjörlüğünü ise Cem Tuncer yaptı. Dedeman, şiirlerle ilgili olarak "Hiç keşfe çıktınız mı yüreğinizin derinliklerine. İşte ben bu dizeleri bu keşif sırasında yazdım" diyor.

-
Albümdeki Eserler
-
01 Yorgun Gözler
02 Anılar
03 Sımsıcak
04 Dişi Güvercin
05 Tutamıyorum Kalemi
06 Kendimi Kandırdım
07 Saniyede Konuşmak
08 Gerçekler ve Hayaller
09 Herşey Altüst
10 Gölüm Olsan
-

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
Yasal Uyarı

TurkJazz.blogspot aracılığı ile indirmiş olduğunuz dosyalar, her sanatçının kendi isimleri ile tescil edilmiş eserlerin dijital kopyalarıdır! Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır! Müzik dosyalarını bilgisayarınızdan 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır! Bu tür yasal işlemlerde TurkJazz.blogspot ve hosting şirketimiz bu duyurunun yayınlanmasını takiben sorumluluk kabul etmeyecektir!